❂نجوم❂

❂نجوم❂
هر چی در مورد نجوم می خوای دارم

سلام؛به وبلاگ من خوش آمدید.

امیدوارم با خواندن این وبلاگ بر اطلاعات علمی شما اضافه شود.

 



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت16:25---24 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست parnia واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

kimia
ساعت22:35---23 آذر 1393

سلام پرنیا..........دلم برات تنگ شده.از نمونه دولتی چه خبر؟ الیکا از طرف من سلام رسوند بهت؟ منم بعد سال هااااااااااااااااااااا اومدم به وبلاگم سر زدم

پاسخ:سلاااااااااااااااااااام کیمیاااااااااااااااا.........منم دلم برات تنگ شده دوست خوبمممممم

چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نازنین
ساعت16:38---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار parnia
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


parmidababakordi
ساعت22:56---20 خرداد 1393
سلام خوبي من همكلاسي توهستم به وبلاك من هم سربزن : ادرس: www.midajoon.loxblog.com

فاطمه
ساعت13:22---8 خرداد 1393
سلام پرنیا جون .من فاطمه هست . از مدرسه ی صدف و کلاس پنجم دوست آنیا .وب سایت خیلی قشنگی داری.

کیمیا
ساعت23:50---20 فروردين 1393
سلام پرنیا وبلاگ قشنگی داری
به وب منم سر بزن
من خیلی وقته لینکت کردم
تو هم لینک کن


نیکتا
ساعت13:58---28 بهمن 1392
سلام. وبت قشنگی داری به وبم سر بزن.آدرسم:nik1380.blogfa.com
بای


انيا
ساعت22:42---28 دی 1392
پرنيا جون اسم وبلاگ من راز زندگى نيست.رمز زندگى اسم وبلاگ منه!!!!
پاسخ:اشتباه تایپی بود،عذر خواهی می کنم آنیا جون.


انيا
ساعت23:12---26 دی 1392
سلام پرنيا جون. من انيا هستم.كلاس پنجم و از مدرسه صدف. وبلاگ خيلى قشنگى دارى
خوشحال مشم با هم تبادل لینک داشته باشيم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

چهار شنبه 25 دی 1398برچسب:خوش آمدید!, | | parnia |

About
.............................................

سلام من در این وبلاگ درمورد نجوم و فضا اطلاعات گذاشته ام. امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاید.
Menu
.............................................
PreviousItems
.............................................
Link
.............................................
Archive
.............................................
Other
.............................................

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 16564
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک سازی عنوان وب

کد حرکت متن دنبال موس
Up Page